werkwijze & tarieven
Het kan best een stap kan zijn om mij in te schakelen en binnen te laten in je huis en leven. Weet dan dat ik nooit zal oordelen over de situatie waar je inzit. Ik kijk er juist naar uit om je daarmee te ondersteunen waar je misschien al zo lang tegenaan loopt.
Werkwijze
Hoe gaat dat precies in z’n werk als we samen aan de slag gaan?
- Ik bel je voor een kort gesprek waarin je alvast kunt aangeven waar ik je bij kan helpen.
- We maken een afspraak voor een kennismakingsgesprek (max. 1 uur) bij jou thuis.
- Tijdens het kennismakingsgesprek kun je me meer vertellen over de situatie in huis en wat je graag anders zou willen zien.
- Belangrijk is dat je van te voren niet gaat opruimen. We doen namelijk een kort rondje door het huis, zodat jij mij de plekken kunt laten zien waar het omgaat.
- Als het voor jou een stap was om mij in te schakelen, dan kan ik me voorstellen dat je misschien schaamte voelt of zenuwachtig bent. Dat begrijp ik best, maar is echt niet nodig. Ik ben er juist om je te helpen, niet om je te beoordelen.
- Het gesprek gebruiken we ook om samen te onderzoeken of ik de geschikte persoon ben om jou te helpen. Klikt het wel tussen ons en kan ik jou de hulp geven die je nodig hebt?
- Zo ja, dan maken we een afspraak voor een eerste werkafspraak. Deze duurt ca. 3 uur. Is dat te lang voor je, dan is een kortere afspraak in overleg ook mogelijk.
- Na het kennismakingsgesprek krijg je een opdrachtbevestiging per e-mail met daarin hetgeen we besproken hebben.
- Het is van te voren moeilijk in te schatten hoeveel uren we precies nodig hebben voor het opruimen. De snelheid waarmee we kunnen opruimen is namelijk afhankelijk van de snelheid waarmee je beslissingen durft te nemen. Ook gaat het opruimen in het begin vaak wat langzamer, maar als we een tijdje bezig zijn, gaat het beslissen vaak steeds makkelijker en boeken we sneller resultaat.
- Tussen de werkafspraken ben ik per telefoon of e-mail bereikbaar voor tips en adviezen.
- Als het nodig is dan breng ik overbodige spullen naar de kringloop of naar de milieustraat. De eerste keer is dat gratis, daarna tegen een kleine vergoeding (€ 5,- per keer).
- Na de werkafspraken evalueren we samen onze samenwerking en ben ik tot een maand daarna per e-mail bereikbaar voor tips en adviezen.
Misschien heb je een klus waar je tegenop ziet, die niet op mijn website wordt genoemd, laat het me gerust weten. Samen kijken we naar de mogelijkheden om je te helpen.
Tarieven
Voor een kennismakinggesprek bij jou thuis reken ik € 45,-.
Dat is inclusief reiskosten.
Gaan we daarna samen aan de slag, dan vervalt dit bedrag.
Mijn uurtarief bedraagt € 58,-*.
Reiskosten zijn € 0,35 per kilometer en exclusief parkeerkosten.
Voor begeleiding via het Persoonsgebonden budget heeft de gemeente waarin je woont een vast uurtarief bepaald.
Heb je in huis een afgebakende klus en wil je doelgericht met mij aan de slag en van te voren precies weten waar je aan toe bent? Dan kun je ook kiezen uit één van de drie onderstaande werkpakketten.
Mijn werkgebied is ca. 30 km rondom Leerdam.
*Facturen zijn vrijgesteld van BTW, omdat ik gebruik maak van de kleineondernemingsregeling (KOR).Start Pakket € 495,-
- Kennismakingsgesprek
- 3 x 3 uur samen aan de slag
- Tussentijdse support per e-mail/telefoon met tips & trucs
- Kleine organizing materialen
- 1x kosteloos meenemen van spullen naar kringloop of milieustraat
- Eindevaluatie en tot maand na laatste afspraak support via e-mail
Doorzet Pakket € 810,-
- Kennismakingsgesprek
- 5 x 3 uur samen aan de slag
- Tussentijdse support per e-mail/telefoon met tips & trucs
- Kleine organizing materialen
- kosteloos meenemen van spullen naar kringloop (1x) / milieustraat (1x)
- Eindevaluatie en tot maand na laatste afspraak support via e-mail
Finish Pakket € 1115,-
- Kennismakingsgesprek
- 7 x 3 uur samen aan de slag
- Tussentijdse support per e-mail/telefoon met tips & trucs
- Kleine organizing materialen
- kosteloos meenemen van spullen naar kringloop (2x) / milieustraat (1x)
- Eindevaluatie en tot maand na laatste afspraak support via e-mail